Hiljaisuuden Linna
| 8∞G |
Kulkijan Huone![]() Caterina -"Tällainen se on, kulkijan oma huone ja tila, jossa voi rauhoittua ja katsella vähän maisemia. Täältä on hyvä lähteä tutustumismatkoille ja sitten palata takaisin ajatuksiaan ja kokemuksiaan vaikka muistiin kirjoittamaan. Ja ikkunasta avautuu... " -" ... no missäs mä sitte..?", keskeytti koala. -" ... ai niin, mitä koala?" -" ... nii et .. missäs mä sit oon?" -" .. jaa, niin ... no, ettekös te hyvät kaverukset tahtois olla samassa huoneessa, vai miten ...?" -" hmmm nnn ... noo, no niin no - mut eihä siel oo mulle ees omaa petii .. enkä mä ton Kulkurin kans mahu tohon samaa ... enkä tahokka." -"... no, Narri tuo sinne toisen petin, kunhan puuhiltaan kerkii." -" hmmmm ... ookeei sit." -" ... ja mitäs minä olinkaan ... niin, ja ikkunasta avautuu näkymä tuonne Raja-alueen Portille, ja kajastaahan sieltä jo joku linnakin, saattaa olla juuri se Arkki-Linna, josta jo mainitsinkin. Ja tuossa huoneen taulussa pitäisi olla tärkeitä lisätietoja tästä kaikesta, vaan jostain syystä se ei vielä ole tullut näkyville. Vähän kesken kai sekin vielä. Tai, ehkä pitää ensin muuttaa huoneeseen, ennen kuin tiedot avautuvat. Jatketaan nyt tästä, asettukaa aloillenne ja ... se Narri sitten varmaan opastaa teitä edelleen." -"... nii, sit ku se kerkii - mut muista kertoo sille siit mun petist!" koala vielä huikaa. -"Muistan muistan ... asettukaan nyt vain rauhassa. - Ja hyvää matkaa täällä alueella." |